Alocaţia pentru susţinerea familiei
Informatii
acordata conform Legii nr.277/2010 privind alocatia pentru sustinerea familiei, cu modificarile si completarile ulterioare
Acte necesare
Cerere acordare alocatie
Declaraţie pe Propria Răspundere pentru acordarea unor beneficii de asistenţă socială completat de titularul cererii cu datele acestuia si ale membrilor familiei, dupa caz
Carte de identitate (original +copie) – pentru părinţi/părinte singur şi pentru toţi copiii din familie care au carte de identitate, cu domiciliul stabil/reşedinţa în comuna Razvad
Certificate de naştere (original +copie) – pentru toţi copiii aflaţi în întreţinerea familiei
Certificat de căsătorie (original +copie)
Livret de familie (original +copie) – completat la zi
Adeverinţe şcolare (din care să rezulte că elevul nu repetă anul şcolar) – pt toţi copiii de vârstă şcolară din familie
Adeverinţă/dovadă de venit cu veniturile nete realizate de membrii familiei în luna anterioară depunerii cererii (adeverinţe de venit/şomaj, cupoane pensie/indemnizaţia/alocaţie, după caz)
Adeverinţe eliberate de Administraţia Financiară Braşov privind veniturile supuse impozitului pe venit – pentru toţi membrii majori ai familiei
Certificate de atestare fiscală, privitoare la bunurile impozabile (eliberate de Direcţia Fiscală Braşov) – pentru toţi membrii majori ai familiei
Adeverinţe de teren agricol (eliberate de Primăria Braşov – Centrul de Informare Cetăţeni) – pentru toţi membrii majori ai familiei
Observatii
Alte acte necesare, dupa caz:
- Certificat de încadrare în grad de invaliditate/handicap
- Hotarîre de instituire a plasamentului
- Sentinta civila privind instituirea plasamentului/tutelei
- Certificat de deces
- Sentinta de divort/decadere din drepturile parintesti/declarare a disparitiei unuia din soti/arest preventiv al unuia din soti.